Too Good
To go

Vi har udviklet kampagneuniverset 1-0 til Sverige til virksomheden Too Good To Go.

Danskerne spilder mad i lange baner. Udfordringen var at få os til at handle uden at løfte pegefingeren. Derfor har vi i stedet tændt for den nationale konkurrenceånd og gjort madspild til en venskabelig kamp over Øresund.

I den landsdækkende kampagne minder en svensk frontfigur os om, at svenskerne er bedre til at undgå madspild. Kort sagt: Vi är bättre. Det er et univers, der med humor og national stolthed samler danskerne om et fælles mål – at slå svenskerne. 

RØST har stået for idé, koncept og kreativ eksekvering i samarbejde med Too Good To Go. Vi har udviklet et samlet kampagneunivers, hvor fortællingen om 1-0 til Sverige udfoldes på tværs af platforme. Kampagnen kører outdoor og på sociale medier, og formaterne lever videre hos Too Good To Gos partnere, blandt andet på posters og materialer i hele landet.

Kampagnen blev desuden aktiveret på FN’s internationale madspildsdag, hvor Too Good To Go delte kanelboller ud på Kongens Nytorv som en humoristisk påmindelse om, at vi alle kan gøre en forskel.