Greenmind

Vi har udviklet kampagnen Ryd op i skuffen i samarbejde med Greenmind.

Kampagnen opfordrer danskerne til at finde den glemte elektronik frem fra skuffer og skabe og aflevere den i stedet for at lade den samle støv. Formålet er at få elektronikken tilbage i kredsløbet og reducere elektronikaffald.

Kampagnen tager afsæt i danskernes velkendte vane med at gemme på gamle telefoner, kabler og dimsedutter, ofte fordi vi tillægger dem affektionsværdi. Men når teknikken har udtjent sin funktion, er det ikke længere et minde – det er gammelt elektronik, der kan gøre gavn andre steder.

Sammen med Anders Morgenthaler har vi skabt en kampagne, der med humor og kant gør det let at forstå og svært at ignorere. Med hans direkte tone og skarpe pointer taler kampagnen ind i noget genkendeligt og får os til at handle.

RØST har stået for idé, koncept og kreativ eksekvering i samarbejde med Greenmind.

Kampagnen kører fortsat på SoMe og på TV 2 Play, hvorfor vi ikke har den endelige analyse af kampagnen endnu.


I RØST Kommunikation har vi derudover stået for
PR-aktiveringer nationalt.

“Hvorfor genbruger vi vores tøj, men ikke vores elektronik?”
Børsen

Eksponering

Udvalgte omtaler